cloud cloud cloud cloud cloud cloud
cloud cloud

Διαφημίσεις

Advertisement

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Με βάση σημαντικά κριτήρια που ταιριάζουν στην εκάστοτε περίπτωση, μελετάμε και αναλύουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα μας οδηγήσουν στον καταλληλότερο τρόπο προώθησης της ιστοσελίδας σου στο διαδίκτυο

Διάφοροι τύποι κοστολόγησης

  • Cost Per Click (CPC)
  • Cost Per Mille (CPM)
  • Cost Per Action (CPA)
  • Cost Per Engagemen (CPE)
  • Cost Per Lead (CPL)

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες

ads1
ads2
ads3
cloud cloud cloud cloud
image

Διαφημίσεις Google

Χρησιμοποιούμε τα Google Ads για τη διαδικτυακή διαφήμιση της επιχείρησής σου καθώς είναι από τα πιό σύγχρονα μέσα για να αυξήσεις την απήχηση και τις πωλήσεις σου

Επιτυγχάνουμε την προβολή σου, μέσω διαφημίσεων που εμφανίζονται σε κάθε αναζήτηση για προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικά με αυτά που προσφέρεις

Περισσότερα

Social Media Διαφημίσεις

Δημιουργούμε διαφημιστικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σου

Η προβολή σου από τα Social Media προσφέρει μεγαλύτερες πιθανότητες για νέους πελάτες και επιπλέον κέρδη στην επιχείρησή σου

Περισσότερα
cloud cloud cloud cloud
image

Συχνές Ερωτήσεις

section-shape
Η Google διαφήμιση είναι ένα σημαντικό εργαλείο καθώς σου επιτρέπει να προβληθείς άμεσα και αποτελεσματικά, να στοχεύσεις το κατάλληλο κοινό και να έχεις μετρήσιμα αποτελέσματα της απόδοσης της διαφημιστικής σου καμπάνιας
Πρόκειται για Pay Per Click διαφημίσεις, δηλαδή πληρώνεις μόνο κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει click πάνω στη διαφήμισή σου. Το κόστος ανά click προσαρμόζεται ανάλογα με το budget που θα ορίσεις και όσο τα clicks αυξάνονται το κόστος τους μειώνεται.
Η διάρκεια εμφάνισης της διαφήμισής σου δεν είναι υποχρεωτική και εξαρτάται από το γενικό και το ημερήσιο budget που θέλεις να ορίσουμε. Η διαφήμιση θα εξαφανιστεί μόλις το διαθέσιμο budget καλυφθεί και δεν ανανεωθεί, ενώ δεν ορίζεται κάποιο ελάχιστο δυνατό ποσό το οποίο μπορείς να δαπανήσεις.
Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να μην μπορείς να δεις τη διαφήμισή σου. Αυτό κατά κύριο λόγο μπορεί να συμβαίνει γιατί το budget σου έχει καλυφθεί, δεν το έχεις ανανεώσει και η διαφήμιση απενεργοποιήθηκε. Αν όμως η διαφήμισή σου είναι ενεργοποιημένη, και δεν μπορείς να την εντοπίσεις αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή το ημερήσιο budget σου είναι πολύ μικρό,ή ο ανταγωνισμός στον τομέα της διαφήμισής σου είναι πολύ μεγάλος. Επίσης η google εντοπίζει την IP σου, σε αναγνωρίζει ως πηγή της διαφήμισης και αποφεύγει να σου την εμφανίζει.
Το SEO και οι διαφημίσεις Google Ads δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να συγχέονται καθώς είναι υπηρεσίες εντελώς διαφορετικές οι οποίες αν συνδυαστούν θα προωθήσουν την επιχείρησή σου με εγγυημένη επιτυχία. Η Google διαφήμιση εμφανίζεται στα πρώτα πληρωμένα αποτελέσματα άμεσα και στοχευμένα, την στιγμή που ο χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση. Αντίστοιχα μπορεί να εμφανίζεται ως εικόνα μέσα σε ιστοσελίδες που επισκέπτονται οι πελάτες σου ή ως διαφημιστικό spot που προβάλλεται κατά τη διάρκεια ενός video στο YouTube, ανάλογα πάντα με τη διαφημιστική καμπάνια που θα επιλέξεις. Η Google διαφήμιση σταματά να εμφανίζεται μόλις καλυφθεί και δεν ανανεωθεί το budget. Το SEO αφορά τα οργανικά (δωρεάν) αποτελέσματα, τα οποία εμφανίζονται αμέσως μετά τα διαφημιζόμενα στις αναζητήσεις των χρηστών. Η εμφάνιση και η παραμονή στην 1η σελίδα της Google απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο και δουλειά για να επιτευχθεί, σε αντίθεση με τα Google Ads που για την παραμονή σου στα αποτελέσματα απαιτείται budget.
Τα Social media αποτελούν ιδανικό μέσο για την προβολή σου καθώς πολλοί χρήστες περνούν μεγάλο μέρος της ημέρας συνδεδεμένοι. Η διαφήμιση μέσα από τα Social Media θα ενισχύσει την απήχηση και τις πωλήσεις σου
Η Social Media διαφήμιση αποδεδειγμένα μπορεί να ενδυναμώσει το brand και να αυξήσει τη διάδραση με τους πελάτες σου δίνοντας πιο προσωπικό χαρακτήρα στην επικοινωνία σου μαζί τους. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η εμπιστοσύνη τους στην επιχείρησή σου και ταυτόχρονα η επισκεψιμότητά σου
Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να μην μπορείς να δεις τη διαφήμισή σου. Αυτό κατά κύριο λόγο μπορεί να συμβαίνει γιατί το budget σου έχει καλυφθεί, δεν το έχεις ανανεώσει και η διαφήμιση απενεργοποιήθηκε. Αν όμως η διαφήμισή σου είναι ενεργοποιημένη, μπορεί να μην τη βλέπεις για τους παρακάτω λόγους: · Το ημερήσιο budget σου είναι πολύ μικρό · Ο ανταγωνισμός στον τομέα της διαφήμισής σου είναι πολύ μεγάλος. · Η google εντοπίζει την IP σου, σε αναγνωρίζει ως πηγή της διαφήμισης και αποφεύγει να σου την εμφανίζει